STK pro chlapy

 

V supermarketech a hypermarketech Albert na Vysočině probíhá charitativní kampaň na podporu Nadačního fondu Petra Koukala a projektu STK pro chlapy.

Charitativní kampaň pořádají společnosti Procter & Gamble a Ahold ve prospěch Nadačního fondu Petra Koukala a projektu STK pro chlapy, který podporuje vzdělávání a šíření osvěty v oblasti mužského zdraví.

foto-petr-koukal.jpgPetr Koukal

„K založení Nadačního fondu a projektu STK pro chlapy mě přiměl fakt, že se o rakovině varlat a všeobecně o problematice mužského zdraví ve společnosti vůbec nemluvilo! Přitom mně včasný záchyt zachránil život a i v jiných onemocněních může znamenat rozdíl mezi životem a smrtí. Tak jsem si řekl, že je potřeba to změnit a začít o tom mluvit nahlas,“ vysvětluje svou motivaci badmintonista Petr Koukal, který před lety sám tuto vážnou nemoc porazil.
Aby se povědomí a informovanost o tomto tématu ještě zvýšily, spouští společnosti Procter & Gamble a Ahold kampaň, do které se může zapojit každý nákupem libovolných denně používaných produktů značek Gillette, Head & Shoulders, Oral-B a Old Spice a přispět tak na Nadační fond Petra Koukala. Z nákupu každého produktu vybraných značek P&G v hypermarketech a supermarketech Albert budou 2 % věnována na podporu mužského zdraví. Akce potrvá do 21. června.
„P&G se zaměřuje na zlepšování každodenního života a prostřednictvím svých inovací a aktivit poskytuje útulný domov a zlepšuje zdraví a hygienu tam, kde je to potřeba. Proto jsme se rozhodli podpořit vzdělávání vedoucí ke zdravým návykům a zlepšení zdraví,“ říká Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.
„Jsme rádi, že společně s našimi zákazníky v obchodech Albert můžeme podpořit povědomí o této problematice a přispět tak na dobrou věc. Podpora vzdělávání patří mezi hlavní pilíře našich společensko-odpovědnostních aktivit,“ doplňuje Barbora Vanko, manažerka externí komunikace společnosti Ahold.
Vybrané prostředky budou použity na edukační semináře, přednášky a na tisk informačních brožur Manuál pro údržbu chlapa. Cílem Nadačního fondu je informovat o důležitosti prevence pro předcházení závažným onemocněním, vzdělávat v oblasti otázek mužského zdraví a překonávat zažitá tabu, a tak zachraňovat lidské životy. „Věřím, že díky této spolupráci dokážeme posunout vnímání důležitosti prevence chlapského zdraví ještě o několik pater výš,“ dodává Petr Koukal.

Zdroj: vysocinanews

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *